Pages

onsdag den 3. december 2014

It's Christmas Time!



Hello little elfs!

Det er december! Finally!
Julen er en af mine yndlings tider på året. Man får lov til at pynte sit hjem, give gaver og spise masser af traditionelt dansk julemad! Og juleslik! Jeg elsker bare den stemning der opstår, når hele familien sidder i sofaen og nyder juletræet.
I søndags havde min familie vores traditionelle juletid sammen, hvor mig og mine søskende alle var hjemme ved vores forældre og hjalp med at pynte deres hjem. Jeg bruger rigtig meget tid ved mine forældre i julen, så det føles næsten som mit hjem igen i denne tid.

Som vi gør hvert år, lavede vi juledekorationer - og nu vil jeg vise, hvad vi brugte til dekorationerne. Dette er et lille do-it-yourself indlæg (DIY), som jeg håber kan give jer lidt inspiration.

Dette brugte vi:
Oasis eller ler - Stearinlys eller kalenderlys - Forskellig grøn gran - Mos i grøn og hvid - Forskellige grankogler - Små pynte ting som fx nisser eller engle - En kurv, potte eller tallerken som bund
Se disse grønne farver! Naturen er smuk!

Juledekorationer er noget af det letteste julepynt, man kan lave. Man putter leret i den kurv, man vil have sin dekoration i. Derefter placerer man lyset i leret ved at lave en lille uddybning - vær sikker på at lyset sidder godt fast. Nu gælder det bare om at være kreativ! Man stikker bare gran og kogler ind i leret. Man kan bruge mosen til at dække leret. Til slut kan man også tilføje en lille nisse eller engel - som jeg har gjort. Pas på med ikke at placere brandbare ting for tæt på stearinlyset.

Her er min færdige juledekoration:

Ih se disse to Mr. and Mrs. Rudolf! Er de ikke fine?
Fra Medusa-Copenhagen
Der kommer flere jule-indlæg i den nærmeste fremtid...

Masser jule-kærlighed herfra


Ingen kommentarer:

Send en kommentar