Pages

mandag den 22. december 2014

Christmas Makeup Look

Dream Fresh BB cream: Maybeline - Wake Me Up Concealer: Rimmel -
Sun shimmer Bronzer: Rimmel - Stay Matte Powder: Rimmel




Heeeej alle!

I dag vil jeg dele mit go-to jule make up - jeg har lagt denne make up meget i løbet af december måned, og jeg vil med stor sandsynlighed benytte mig af dette look juleaften også. Efter min mening kan denne make up bruges både til hverdag og fest. Den er festlig uden at være for festlig, hvis i forstår! I dette indlæg viser jeg, hvilke produkter jeg bruger for tiden og det komplette jule-look.

Produkterne på billedet ovenfor er nogle af mine favoritter! Jeg elsker at bruge BB cremer, fordi de er så lette, og jeg føler, at min hud stadig kan få luft, når jeg har den på. Jeg bryder mig ikke om at have tykke lag af foundation på - så BB creme er perfekte til mig. Concealeren Wake Me Up er min ynglings concealer! Den er især god at bruge under øjnene, fordi den er meget lys og frisker dermed huden op. Samtidig er den utrolig billig! Til hverdag vil jeg som regel spinge bronzer over - men til fest og specielle dage skaber bronzeren en smuk solglød og former ansigtet.

Color Tattoo gel-cream eyeshadow: Maybeline - Super Liner, Black Lacquer: L'oréal - Volume Million Lashes, Extra-Black: L'oréal
- Kate Lipstick, 107: Rimmel
Øjenskyggen Color Tattoo gel-cream er SÅ let at påføre, og man behøver egentlig ikke mere på sit øjenlåg. Jeg bruger virkelig denne øjenskygge hele tiden - og den er perfekt hvis man har travlt! Den gyldne farve giver et varmt look, og jeg synes, at det giver rigtig julestemning. Et guld make up look er rigtig smukt. For at gøre det mere festligt og markant bruger jeg tit en flydende sort eyeliner på øjenlåget langs vipperne. Mascaraen færdiggøre virkelig make up looket og er uundværlig. Personligt kan jeg ikke leve uden mascara! Specielt til dette look bruger jeg som regel flere lag af mascara. 
Den røde læbestift Kate 107 fra Rimmel er perfekt til efteråret og vinter - egentlig er den perfekt hele året rundt - men jeg synes især den er flot i juletiden. 

Her er den færdige jule make up:

Masser kærlighed herfra



Ingen kommentarer:

Send en kommentar