Pages

fredag den 12. februar 2016

Urban Outfitters Haul

Hej piger! 

For et par uger siden var jeg på en tøse-tur til London. Jeg tog primært afsted for at slappe af og komme lidt væk efter mine eksamener på uni, som jeg har arbejdet hårdt med i januar måned. Det var ligesom en gave til mig selv for at have klaret eksamenerne. Og det var selvfølgelig også en kæmpe undskyldning for at gå shop-amok! Så nu vil jeg vise de ting jeg fik købt i Urban Outfitters. Der findes kun én af disse butikker i Danmark, og den ligger i København. Desværre bor jeg langt fra København, så jeg har ikke mulighed for at handle i UO særlig tit - så jeg forspildte selvfølgelig ikke chancen for at handle i denne fede butik! Nogle af tingene er købt på tilbud, men jeg har prøvet at finde link til de præcise ting og ellers noget der ligner.

Black Vegan Leather Mini Cross Body - Urban Outfitters
Jeg havde faktisk besluttet hjemmefra, at jeg ville købe en sort taske i London. Jeg følte, at jeg manglede en mellemstor taske til at have de vigtigste ting med sig - alle de tasker jeg har er enten for store eller for små. Og så fandt jeg denne! Den er lige præcis den størrelse, som jeg ønskede. Jeg elsker også den lille pung som følger med, som er perfekt til lidt sminke og andre småting. Det sejeste ved denne taske er, at man kan vende vrangen ud og wuti! Så har man en helt anden taske, som er lys og stadig rigtig flot. Jeg er klart mest vild med den sorte side, men det er fantastisk at have muligheden for at vende den, hvis man har brug for lidt variation.

BDG - Urban Outfitters (ligende)

BDG - Urban Outfitters (lignede)

How To Be Parisian Wherever You Are - Anne Berest, Audrey Diwan, Caroline De Maigret & Sophie Mas
Jeg har hørt en masse om denne bog, og jeg har ville læse den længe. Så da jeg så den i Urban Outfitters lækre home-afdeling, blev jeg nødt til at købe den! Og wauw, det er en flow bog! Både coveret og alle de flotte billeder der er i den. Jeg er virkelig vild med stilen! Indtil videre har jeg kun bladret igennem den og primært kigget billeder - og jeg er allerede forelsket i den. Jeg glæder mig virkelig til at komme igang med at læse den fra start til slut.


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar