Pages

søndag den 7. februar 2016

MAX FACTOR MASCARA - Goodiebag


Max Factor Mascara False Lash Effect - Velvet Volume (Matas)

Hej beauty elskere!

I den lækre goodiebag, som jeg modtog ved bloggertræffet i efteråret, gemte der sig en lille goodiebag med godter fra Max Factor. Som I kan se på billederne, så var Max Factor så søde at sponsorere en vippebukker, en neglefil, en pincet og selvfølgelig en lækker mascara.

Mascaraen er blevet min go-to mascara i disse dage. Den forlænger mine øjenvipper rigtig meget og giver på denne måde lidt en "falsk øjenvippe"-effekt. Jeg synes dog ikke, at den giver særlig meget volume og tæthed, hvilket jeg normalt går efter i en mascara - men denne mascara bidrager alligevel med et pift, som jeg er vild med! Den er meget let og giver et naturlig look - hvilket jeg synes er passende til min hverdags makeup.
Så hvis du leder efter en let og naturlig mascara, er denne et godt valg!


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar