Pages

onsdag den 11. november 2015

Hygge til duften af kage - HyggeCandles.dk


HyggeCandles - Duftlys "Chocolate Muffin"
HyggeCandles - Duftlys "Maple Pecan Plait" 

Hej piger!

Da jeg deltog i bloggertræffet i Odense, blev jeg præsenteret for denne hjemmeside HyggeCandles.dk. De var så søde at sponsorere en pose samt en rabatkode til deres shop. Jeg blev meget interesseret i deres historie og filosofi, så selvfølgelig købte jeg to lys med det samme på hjemmesiden. Og jeg fortryder bestemt ikke mit køb! De har i øjeblikket en Bakery Collection, som er inspireret af danske wienerbrød traditioner. Som I ved elsker jeg at bage - så denne kollektion er perfekt til mig! Jeg valgte at købe lys med duften af chokolade muffins og duften af maple pecan plait. Duftlyset med chokolade muffin er meget sød og kakaoagtigt, mens det andet lys er mere krydret og markant i duften. De er meget forskellige, men jeg er vild med begge dufte. Lysene er håndlavet og økovenlige, hvilket bare er et kæmpe plus oveni.

Jeg er virkelig vild med denne lille shop - så jeg vil klart anbefale jer at tjekke hjemmesiden ud, hvis I elsker at HYGGE :)


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar