Pages

fredag den 6. november 2015

A lilac sky - Depend Cosmetic

Depend O2 Nailpolish - Basic nr. 412

Hej lovebirds

Da jeg kiggede den lækre goodiebag igennem fra bloggertræffet i weekenden, stødte jeg på denne lille men utrolig fine neglelak fra Depend Cosmetic, som de har været så søde at sponsorere. Lad mig spørge - Er det ikke bare den fineste farve I længe har set? Jeg er solgt! Den er en fin blanding af lilla og blå, og den minder mig om himlen - hvoraf titlen på indlægget kommer fra - hvilket fører mig til min yndlingssang i øjeblikket fra Halsey (hvis I ikke kender sangen så skynd jer at lyt til den og få en ny yndlingssang). Sikke et sidespring! :)

Denne neglelak er så fin! Og jeg er imponeret over kvaliteten. Den kommer fra deres kollektion O2, som bygger på en formular, som giver bedre ilt til neglen - hvilket jeg jo er stor fan af, da jeg frygter at skade mine negle med neglelak. Den kræver, at man ligger to lag, men sådan er de fleste lakker. Alt-i-alt er jeg virkelig vild med denne neglelak, og jeg skal helt sikkert have købt nogle flere farver!


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar