Pages

tirsdag den 11. august 2015

Benefit Roller Lash + Jeg er tilbage!


Benefit Roller Lash Mascara




Hej piger!

Jeg er såååå ked af ikke at have lavet nogle indlæg de sidste par måneder! Jeg har haft virkelig travlt med studiet, samtidig med at jeg har fået nyt job. Jeg har lige afleveret mit bachelorprojekt, som har været min lille baby de sidste 4 måneder ;)

Nu føler jeg endelig, at jeg har tid til at blogge igen - og jeg kan slet ikke vente! Jeg har ikke været i tvivl om, hvad mit første blogindlæg skulle handle om - nemlig denne mascara! Mascaraen er fra Benefit, og den hedder Roller Lash. Produktet blev lancheret i år (2015), så den er forholdsvis ny. JEG ER VILD MED DEN! Dette har været min ynglings mascara hele sommeren, hvilket der er flere grunde til. Mascaraen løfter og krøller øjenvipperne - selv med et enkelt lag. Det er slet ikke nødvendigt at krølle øjenvipperne først - denne mascara gør jobbet! Den skiller øjenvipperne ad og åbner virkelig op for øjnene. Som et kæmpe plus er den også super nem at fjerne om aftenen. Den har været perfekt her i sommeren, fordi den netop ikke føles særlig voldsom og tung på øjnene. En negativ bemærkning er dog at den næsten er umulig at få fat i, i Danmark... Umiddelbart tror jeg kun, at den sælges i Sephora i København. I må informere mig, hvis I kender andre steder hvor denne skønhed bliver solgt - jeg er nemlig ved at løbe tør!

Masser kærlighed herfra


1 kommentar: