Pages

onsdag den 19. august 2015

Do the Hoola - Beyond Bronze Kit Benefit


Benefit - Do The Hoola Kit

Hej make-up elskere!

Jeg har en kæmpe svaghed for make-up, og jeg vil derfor gerne prøve alle mærker og alle farver! Derfor er disse pakker med mindre produkter perfekte, fordi man netop har mulighed for at prøve en masse produkter til mindre penge. Dette sæt fra Benefit købte jeg på Kreta, hvor jeg oprindelig var på jagt efter Hoola bronzeren, men efter en snak med ekspedienten endte jeg med dette sæt - hvilket jeg er meget glad for i dag! Jeg havde ikke prøvet nogle af disse fem produkter før, så det var en god mulighed for at teste dem. Især Hoola bronzeren var jeg spændt på at teste, da ALLE snakker virkelig godt om den. Og jeg må give alle ret og sige, at den er rigtig god! Det er en rigtig lækker varm og naturlig farve, som ligger flot på huden. Denne vil jeg helt klart have i fuld produkt, når jeg får mulighed for at købe den. Dog er jeg ikke så imponeret over den nye flydende udgave af Hoola bronzeren. Jeg bryder mig ikke så meget om bruncreme, så den falder desværre ikke i min smag. Jeg synes dog, at det er et kæmpe plus, at der ikke er glitter i den, hvorfor den fremstår meget naturlig på huden.

Til gengæld elsker jeg de to læbeprodukter. Benebalm er virkelig fantastik! Den plejer læberne, og samtidig afgiver den en lys rose-rød farve, som jeg er vild med! Derudover dufter den rigtig godt - og jeg har virkelig lyst til at bruge den hele tiden. Hoola Ultra Plush lip glossen er en nude gloss med en smule guld glimmer, og den er rigtig fin. Den kan både bruges alene eller ovenpå læbestifter i nude eller lyserøde farver.

Mascaraen lever også op til alle de gode ting, jeg har hørt. Personligt synes jeg, den er for voldsom til hverdag - men perfekt til fest. Den giver både længde og volume til øjenvipperne, og jeg var virkelig imponeret over resultatet. Det er slet ikke nødvendigt med falske øjenvipper, hvis man har denne mascara! Dog krævede den en smule tålmodighed at fjerne om aftenen - men dette har bestemt ikke skræmt mig væk fra at bruge den.

Jeg elsker generelt størrelserne på disse produkter. De er lige til at tage med på farten! Der medfølger også en lille bog med tips og tricks om hvordan produkterne skal bruges, samt et spejl på indersiden af pakken.

Har I erfaringer med nogle af disse Benefit produkter? Og køber I også disse sæt med små produkter?

Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar