Pages

søndag den 13. september 2015

Klar til fest - Ny kjole!



Kjole: Object (Objcourtney) - Clutch: Selected Femme (lignede)

Hej piger!

Sidste weekend fejrede vi min mors fødselsdag med stor fest for familie og venner. Dette var jo selvfølgelig en oplagt mulighed for at købe en ny kjole! Så jeg gik på udkig! Da jeg så denne kjole, vidste jeg med det samme, at det skulle være den - jeg er SÅ vild med den. Den er købt i Vila og er fra mærket Object. Jeg er vild med det klassiske og sofistikeret look, den har. I starten var jeg skeptisk over længden, men nu er jeg virkelig vild med denne længde til lige under knæene. 

Som pung brugte jeg min elskede Selected Femme Clutch - som er perfekt til stort set alt! Samtidig har den en god størrelse, hvor der faktisk kan være overraskende meget i. 
Den flotte negllak er Essie's "Haute in heat", hvilket er min go-to negllak i øjeblikket! 

Jeg har planlagt en masse blogindlæg til de næste par uger - så glæd jer!


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar