Pages

onsdag den 24. september 2014

Hello Tiger!


Skjorte: Zara – Jeans: Dr. Denim – Støvler: Vagabond – Taske: Brandy Melville – Halskæde: Georg Jensen

Hej alle blog-elskere!

Velkommen til min blog og til mit allerførste blogindlæg! Jeg vil starte min blog med at vise jer min yndlingsskjorte i øjeblikket - det er min "Tiger-shirt". Jeg eeeeelsker denne skjorte for tiden - både fordi den er SÅ fin, og fordi den er perfekt til efteråret. Jeg er specielt vild med, at den ikke er helt hvid men nærmere en "off-white".
På billederne har jeg også mine absolut yndlingsstøvler på. De er fra Vagabond, og de er super behagelige at have på. I vil helt klart se disse støvler igen i fremtidige fashion-indlæg.

Masser kærlighed herfra

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you so much!
      Your blog looks really great - I started following you :) :)

      Slet