Pages

fredag den 4. marts 2016

My Personal Planner


Personal Planner (forside) - Duftlys: Twisted Peppermint Bath & Body Works

Hej piger!

Endelig har jeg fået tid til at vise jer min personlige kalender! Jeg ELSKER min kalender! Og jeg er taknemmelig for min veninde, som fortalte mig om hjemmesiden Personal-Planner.com, hvor man har mulighed for at designe sin egen kalender. Der er faktisk mulighed for næsten at designe alt! Kalenderens størrelse, forsiden, opbygningen af siderne, ekstrabokse og meget mere.. Det er en rigtig sjov og praktisk idé. Du kan designe kalenderen, så den passer allerbedst til dig! 
I dette indlæg vil jeg vise jer, hvordan jeg har designet min kalender, samt hvordan jeg bruger min kalender. 

På det øverste billede ses forsiden på min kalender. Jeg har selv lavet collagen ved hjælp af en app, som hedder PhotoGrid. Det er en meget nem app at bruge, og man kan lave de fineste collager. På billedet nedenfor kan I se bagsiden af min kalender. Dette citat fandt jeg på Tumblr, og jeg synes simpelthen, at den var SÅ sød og virkelig passende til kalenderen - så den skulle med! 

Personal Planner (bagside)
Jeg eksperimenterer i øjeblikket lidt med, hvordan jeg vil bruge kalenderen. Jeg er virkelig vild med idéen om at bruge klistermærker! Det er populært i øjeblikket, og man kan finde de flotteste uge-designs. Jeg ville selvfølgelig prøve idéen af - så en dag bestilte jeg en masse klistermærker på Etsy.com. Det skal dog siges, at jeg endte med at bruge over 200 kr! Så det var en dyr affære! Nedenfor kan I se mine forsøg på at bruge nogle af klistermærkerne. Jeg synes stadig, at det er en virkelig sjov måde at være kreativ på. Og jeg elsker, at kalenderen får en effekt af at være en dagbog. Dog bliver det lidt dyrt i længden at skulle købe klistermærker.

Londontur i Januar 2016

Valentines uge 2016


Min typiske kalenderuge
I de første to billeder ovenfor er jeg gået all-in med klistermærkerne, men som sagt kan det blive dyrt i længden. Det sidste billeder er derfor et eksempel på, hvordan jeg bruger kalenderen oftest. Her sætter jeg et sjovt klistermærke på, hvor det lige synes passende. Denne metode synes jeg også er ret fin - samtidig bliver det netop lidt sjovere at planægge sin uge.

Jeg er blevet rigtig glad for kalenderen, og den dag i dag ville jeg ikke kunne fungere uden den!
Jeg håber, at I kan lide dette indlæg, selvom det er lidt anderledes end normalt. 


Masser kærlighed herfra

3 kommentarer:

  1. Your planer is so beautiful and organized! I want so badly xD

    www.towardsdesign.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much :)
      Wow I love your blog!

      xx

      Slet
  2. Hvor er det altså smart ;)

    www.karinaagerholm.dk

    SvarSlet