Pages

tirsdag den 16. februar 2016

YANKEE CANDLES

Yankee Candles - Yankeecandle.dk

Hej duftlys-elskere! 

I sidste uge var jeg så heldig at modtage disse lækre duftlys fra Yankeecandle.dk. Og ja, jeg blev rigtig glad og meget spændt! Som I ved er jeg stor-forbruger af duftlys - der er intet bedre end når hjemmet dufter godt. 

Jeg har længe ville teste duftlysene fra det amerikanske mærke Yankee Candle, men de er simpelthen så besværlige at få fat i, når man bor i lille Danmark. Derfor blev jeg overdrevet spændt, da denne hjemmeside kontaktede mig og gjorde opmærksomme på sig selv. Yankeecandle.dk har et stort udvalg af de meget populære duftlys fra mærket Yankee Candle. Jeg vil lige advare jer: det er virkelig svært at vælge, hvilke dufte man skal have! Jeg vil have dem alle! :)

Water Garden - Yankee Candle
Det første lys jeg fik var Water Garden. Lad mig først sige at jeg elsker denne etikette og den grønlige farve på lyset - det er et rigtig smuk billede, som stemmer overens med duften af lyset. Det dufter af grønne planter og åkander samt lidt blomstrede, uden at det bliver for meget. Og som noget meget specielt kan man endda dufte vand fra en sø. Det er som at drømme sig væk til en smuk have! Jeg glæder mig rigtig meget til at få tændt dette lækre lys.

Sweet Honeysuckle - Yankee Candle
Dette lys med duften af honeysuckle er definitionen på forår og sommer! Stearinlys høre ofte til i vinterhalvåret, da det skaber varme og hygge indendørs. Men hvorfor ikke også nyde et godt duftlys i sommeren? I denne sammenhæng er dette lys passende! Jeg vil helt klart gemme dette lys indtil foråret begynder at komme. Men hold da op, hvor det dufter godt! Det har en meget kraftig duft af kaprifolier (som det hedder på dansk), så man skal i hvert fald kunne lide denne duft. Jeg er vild med den - og nu må sommeren godt snart komme! 

Aromatherapy Spa - Yankee Candle
Som det sidste fik jeg også dette lækre aroma spa lys, som har en duft af varm kanel og røgelse. Dette er nok mit yndlings lys af disse tre. Duften er virkelig fantastisk! Den er krydret og på samme tid beroligende. Man får virkelig en spa fornemmelse - og som navnet siger, giver det virkelig følelsen af stresslindring. Dette lys vil være perfekt til en afslapningsaften med en ansigtsmaske og en god bog. Det bliver nok dette lys jeg tænder i aften ;)

Præferencer for dufte er jo en meget individuel sag, men jeg håber alligevel, at dette indlæg kan inspirere jer til at prøve nye fantastiske dufte. Hvis I også elsker duftlys, vil jeg anbefale jer at tjekke deres hjemmeside Yankeecandle.dk ud!


Masser kærlighed herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar