Pages

mandag den 2. november 2015

Bloggertræf i Odense

Skønne bloggere til bloggertræf

Hej piger!

I weekenden var jeg så heldig at komme med til bloggertræf i Odense, hvor vi var omkring 20 bloggere som mødtes for at lære hinanden bedre at kende. Nogen kendte i hinanden i forvejen og andre mødte hinanden for første gang. Det var et super godt initiativ fra to skønne bloggere Jeanette og Anne-Mette, som havde gjort et kæmpe stykke arbejde for at give alle en god dag. Vi var så heldige at modtage en stor goodiebag med en masse lækre produkter fra i alt 14 sponsorer. Hvis I holder øje med bloggen de næste par uger, vil jeg vise alle de lækre ting frem.

Sponsoreret nøglesnor fra babadut.dk
Dette lækre deltagerpas var babadut.dk så søde at sponsorere til os. Et deltagerpas var selvfølgelig uundværligt, og hvor var det bare fedt, at vi havde mulighed for at få trykt #bloggertræfDK på nøglesnoren. Hjemmesiden sælger alt fra legetøj til bleer til tøj med tryk og er virkelig perfekt til nybagte forældre. Jeg er især vild med deres personlige tryk, hvor man kan få skrevet hvad som helst på mange forskellige produkter. 

Glæd jer til flere indlæg om de fantastisk produkter, der gemte sig i de flotte goodiebags. 


Masser kærlighed herfra

6 kommentarer:

  1. Dejligt at du synes det var en god oplevelse.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt! Jeg er klar igen til næste år :D
      Kram <3

      Slet
  2. Hvor er jeg glad for at høre at du havde en god oplevelse og det er jo mest jer deltagers skyld at det var en succes. :) Det gør at man føler det er arbejdet værd. Og hvor var det hyggeligt at møde dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig imponeret over jeres arbejde med alle de sponsorer :) Så I skal vide at det er meget værdsat - og lyder til at vi alle havde en rigtig hyggelig dag. Jeg er i hvert fald klar igen en anden gang <3

      Slet
  3. Det var herligt at møde dig! :)

    SvarSlet