Pages

mandag den 30. november 2015

24 Happy Days with The Body Shop


The Body Shop Julekalender - Luxury

Hej tøser!

I går var det første søndag i advent, og jeg var så heldig at få denne skønne julekalender af min dejlige kæreste. Min adventsgave til ham kunne slet ikke hamle op med dette... Wow jeg blev overrasket! Jeg har ALTID gerne ville prøve Body Shops julekalender - og i år får jeg chancen! Kalenderen er virkelig stor og den giver mit soveværelse et pust af julestemning. Dette er den billigste af de tre julekalendre, som The Body Shop har udgivet i år. Den koster 600 kr. og består selvfølgelig af 24 lækre produkter fra Body Shop. Jeg vil tro, at produkterne er i rejsestørrelse, men som sagt er det første år jeg prøver denne julekalender. Måske laver jeg et indlæg i slutningen af december og viser alle de produkter, der gemmer sig bag lågerne. 
Ih hvor jeg dog glæder mig til at åbne den første låge i morgen!

Har I nogle beauty kalendre til julen i år?


Masser kærlighed herfra

3 kommentarer:

  1. Jeg ville så gerne have haft denne kalender, men den var desværre udsolgt :(
    Jeg håber at den lever op til dine forventninger <3

    Kærlig hilsen
    Malue
    http://mooldash.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv hvor ærgerligt! Har også hørt, at der var rift om dem..
      Jeg kan afsløre, at de to første låger har været rigtig gode! Synes nu altid at The Body Shop lever op til mine forventinger - så det lover godt :)

      Kram herfra <3 <3

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet