Pages

fredag den 14. november 2014

Havet og en lækker sweater


Jakke: Vero Moda - Sweater: Boohoo - Halstørklæde: Pieces - Jeans: Dr. Denim -
Støvler: Footzone - Taske: Brandy Melville

Hej piger!

I vinterferien var jeg i sommerhus med min dejlige familie på Nordsjælland. Sommerhuset var tæt ved havet, og omgivelserne var rigtige smukke - så selvfølgelig skulle vi ud og tage billeder!

Jeg følte også, at det var en god mulighed for at vise jer min nye og lige for tiden yndlings sweater. Den er fra Boohoo.com. Jeg vil lige advare jer om at de har et KÆMPE udvalg af sweatere i alle farver og former - så det er 100% sikkert, at du kan finde en du kan lide. Jeg ELSKER den grønne farve, som denne sweater har - den er SÅ fin og perfekt til efteråret.
Halstørklædet, der kan ses på billederne, er det blødeste nogensinde! Store halstørklæder er en af mine favoritter i vinteren, og samtidig er de virkelig praktiske når det er koldt - så det må være win win!


Selvfølgelig bagte vi cupcakes i sommerhuset - red velvet cupcakes (på billedet). Jeg elsker at bage og udnytter alle chancer for at bage en lækker kage. Jeg regner med at lave nogle blogindlæg med opskrifter engang imellem, fordi det netop er en af mine hobbyer.


Masser kærlighed herfra


1 kommentar:

  1. The place looks so lovely! The sweater's such a pretty colour.

    Katie xx

    OkayKate.

    SvarSlet